woensdag 1 oktober 2014

Sjaaltje

Dat was nog haastwerk gisteren!
Onverwacht op verjaardagsvisite.
Gelukkig was ik wel al begonnen aan dit zelfgemaakte cadeautje.
Alle bloemen zaten al aan elkaar, ik moest alleen de rand nog haken en alle draadjes afwerken.
Daar had ik welgeteld 2 uurtjes de tijd voor...en natuurlijk kreeg ik dat voor elkaar.
Zo had ik toch weer een fleurig cadeautje om aan de jarige te geven!
Het patroon vond ik via Ravelry en vind je HIER
Eigenlijk is het een poncho maar daar had ik de tijd echt niet meer voor en zo is het ook grappig.

                                    groetjes Pauline

2 opmerkingen:

  1. Dat is wel een heel leuk sjaaltje geworden! Mooi en vrolijk cadeau!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de valreep toch nog een leuk cadeautje klaar, da's kunnen! Vrolijk sjaaltje en de hond vind ik toch aardig goed gelukt!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen