zondag 12 oktober 2014

Truitje

Vandaag was het in ieder geval een stuk lekkerder weer dan gisteren.
Zo'n dag waarop een luchtig truitje nog best kan.
Al verkies ik zelf toch al iets met langere mouwen hoor...
Dit bobbeltruitje komt uit de Sandra.
Het was erg leuk om te doen.
Al is het ( gedraaid) samenbreien van een hoop steken tegelijk wel even een klus, maar ik vond er een trucje op.
Ik nam ze tezamen met een haaknaald en haalde zo de draad door, dat scheelt een hele hoop gedoe.
Ik breide het truitje van Baby soft van Zeeman.

                                                       groetjes Pauline

7 opmerkingen:

  1. Slim idee die haaknaald! Het is een heel mooi truitje. Draag je hem zo of gaat er een topje onder? Betsy staat er in ieder geval weer in te stralen ;-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, daar gaat wel een topje onder hoor! Een wit hemdje is al genoeg. Het schijnt anders iets te veel door op de blote huid vind ik.

      Verwijderen
  2. Goed opgelost met de haaknaald, het is echt wel een leuk truitje geworden! Maar ook je bolero is echt wel geslaagd! Die zag ik ook in mijn simply breien en vond ik een leuk projectje, maar helaas ontbreekt de tijd.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, goed idee, van die haaknaald! Leuk truitje ook.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige truitje en ik vind de kleur ook erg mooi!! groetjes Petra O.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooooooi!!! Zit vast heerlijk zacht!

    BeantwoordenVerwijderen