woensdag 19 november 2014

Rode trui

Eerst nog even de oplossing van het raadseltje bij de iglo!
Was ik de vorige keer helemaal vergeten.
Een aantal hadden het goed.
De vis hangt omgekeerd aan de hengel...hahha, normaal gesproken vang je die niet aan hun staart.
Maar deze Eskimo leert hem zwemmen :)

Voor mijn buurvrouw, die in december jarig is, was ik op tijd begonnen aan haar cadeau.
Een lekkere warme trui.
Zelf koos ze de kleur uit.
Het was vrij saai om te breien dus ik ben blij dat hij ruim op tijd af is!
Ik gebruikte hetzelfde patroon als de gemêleerd groene trui die ik onlangs voor mijzelf maakte.
Inmiddels staan er al weer een paar andere truien op de pennen :)

                                          groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kado voor je buurvrouw!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden..daar zal je buuf blij mee zijn!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel een speciaal cadeau!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, een Eskimo met een goed hart :-)
    Wat een heerlijke trui lijkt me dat, je buurvrouw krijgt een bijzonder cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke trui!
    Haha, die vis, dat had ik echt niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen