donderdag 20 november 2014

Sjaaltjes

Deze sjaaltjes waren weggevertjes.
Vorige week werd een goede vriendin 60 jaar.
Haar heb ik blij gemaakt met een warme muts die ik zelf had gehaakt.
En voor haar kleindochtertje had ik 2 sjaaltjes!
Dat meisje was namelijk een beetje jaloers op zo'n krinkelsjaaltje van haar oma ( dat ik vorig jaar gaf)..en ze hield ook zoveel van lila..
Dus dook ik in mijn voorraad en haakte en breide ook wat voor haar.




                                                       groetjes Pauline



6 opmerkingen:

  1. Prachtige sjaaltjes geworden!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je en ze zijn erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief dat je voor de kleindochter ook nog wat maakte! Super cadeaus!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sjaaltjes Pauline.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen