donderdag 18 december 2014

Groente in je oren :)

Je kan het een verlaat Sint- cadeautje noemen of een vroeg kerstcadeautje :)
Maar ik verraste deze week mijn breivriendin met wat grappige zelfgemaakte presentjes.
Dat alles had ik met wat lekkers in een mooie tas gedaan.
Ik brei elke week een avondje samen met haar, helaas kan dat nooit bij mij omdat ze vreselijk allergisch is voor mijn kat.
Dus ik drink altijd haar thee en koffie op :)
Omdat ze me wel vaker helpt met praktische zaken vond ik het gewoon tijd om haar eens hiervoor mijn dank te laten blijken.

Behalve mijn breivriendin is ze ook mijn tuinvriendin!
We hebben beiden een moestuin op hetzelfde complex.
Dat van mij is nog maar net gestart, zij doet het al wat langer.
Viel mijn oogst behoorlijk in het water ( letterlijk) ,
  van HAAR tuinopbrengst heb ik heerlijk mee mogen genieten!






Dus wat maakte ik voor haar?
Een paar radijsoorbellen!




Een prei als sleutelhanger:
En ook nog een lekkere wortel:




Haha, ik kan je wel vertellen dat het letterlijk allemaal goed in de smaak viel :)
Of in goede aarde ?


De patroontjes van al dit lekkers vind je oa. op dit blog



                                       
                                                         groentjes van Pauline   :)






5 opmerkingen:

  1. Wat een Supergaaave kadootjes zeg!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeautjes zeg.

    Groetjes

    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, het ziet er ook allemaal zeer levensecht uit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, ze zien er echt wel prachtig uit, je zou ze zo opeten!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen