dinsdag 23 december 2014

Kerstengel

Allereerst wensen de haakheksen jullie allemaal een hele fijne kerst!

Stilzitten is er niet bij natuurlijk en van de vele zelfmaakplannen komt ook niet altijd iets terecht.Ach, dat schuiven we dan gewoon door naar het volgende jaar :)
Voor een meisje op mijn werk heb ik ook iets gehaakt.
Ze had van de sint een pakketje gekregen om zelf te maken.
Een probleem..ze kon geen steek haken!
Daar heb ik inmiddels ook al wat aan gedaan hoor, maar dit pakketje was toch echt veel te moeilijk voor een beginner.
Dat gepriegel vind ik zelf ook nog steeds lastig.
Dus heb ik haar haakles gegeven en maar zelf de kerstengel gemaakt.
Kon die nog mooi in haar kamer worden gehangen!


                                  groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Wat lief dat je haar dit (priegel)klusje uit handen hebt genomen!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig engeltje geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knappe engel, lief dat jij hem voor haar maakte.
    Fijne feestdagen!
    Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk engeltje, en ze ziet er inderdaad nog vrij ingewikkeld uit.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je om te helpen. het resultaat is prachtig.
    Fijne feestdagen
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen