maandag 29 december 2014

Kerstpakketje en een kerstmannetje

Ha, ik voel me net een echte werkneemster!
Van Annemiek heb ik een kerstpakketje gekregen!
Voor haar heb ik het afgelopen jaar verschillende ontwerpen proef gehaakt.
En dit kreeg ik nu als dank:
In de etui zit ook nog een mooie Clover haaknaald!
Wat een luxe, ik haak nog steeds met gewone, ouderwetse naalden ( hihi, als er maar een haak aan zit..)

En deze haakheks krijgt wel meer eens iets!
Voor mijn verjaardag, begin dit jaar,had ik het boek:" the knits before christmas" gekregen van Miek
Ik voelde me dus wel een beetje verplicht hier toch tenminste 1 ding uit te breien dit jaar!
Dat is de kerstman geworden.
Grappig ventje he?
Al vindt oudste zoon het een Chinees...
De ontwerpen van Fiona Goble zijn allemaal erg leuk.
Ik ga dus volgend jaar hier meer uit maken horen.
Maar een mens kan niet alles tegelijk he...




                           Fijne jaarwisseling!!

                                                      groetjes Pauline



8 opmerkingen:

  1. Wat een fijne verrassing voor je!
    De kerstman is leuk geworden, ben benieuwd wat je volgende projectje uit dit boek gaat worden.
    Fijne jaarwisseling en een mooi, gezond en creatief 2015 toegewenst!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kerstcadeau, ik ben zeker dat dit goed van pas zal komen in 2015!
    Je kerst man is een schatje.
    Veel plezier met de eindejaarsdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuk cadeau!
    Ook een goede jaarwisseling gewenst en een mooie 2015!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kerstpakket Pauline. De kerstman is schattig.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het was inderdaad een prachtig kerstpakket. En die haaknaalden haken super hoor. Straks wil je niet meer anders. Ik vind je kerstman wel een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Prachtige pakket Pauline en vind je kerstmannetjes snoezig!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag gedaan van het kerstpakketje, en wat een leuk kerstmannetje!
    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuk kerstpakket kreeg je, je kan al plannen beginnen te maken wat ermee te maken. Je kerstmannetje is helemaal geen chinees, hij is leuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen