dinsdag 16 december 2014

Poezelige pootjes

Mijn lieve dochter wordt aanstaande zaterdag 20 jaar!
En bij verjaardagen horen cadeautjes en in mijn geval ook zeker een originele, zelfgemaakte verrassing.
Ze woont in een onverwarmd appartement ( je weet wel, met alleen een gaskacheltje) en heeft het dus best wel eens fris.
Voor het werken achter de pc heb ik deze warme, vingerloze handschoenen gemaakt.
Ze heeft zelf 2 katten dus ik denk dat ze ze wel grappig zal vinden.
Ik had ze zo klaar, echt een erg leuk en snel patroontje dat je HIER kan vinden.

                                             groetjes Pauline

2 opmerkingen:

  1. Wat Prachtig en een Supergaaf kadootje geworden..daar zal je dochter vast blij mee zijn!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zal ze zeker wel tevreden mee zijn en lekker warm hebben!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen