zondag 14 december 2014

Turtles

Zelf heb ik werkelijk nooit iets gehad met die groene schildpadden.
Maar ze schijnen ineens weer helemaal "hot "te zijn bij de jeugd.
Aan mij werd gevraagd of ik een ninja turtle muts wilde maken. als verrassing voor onder de kerstboom.
Tja, jullie kennen mij...dat laat ik me nooit een tweede keer zeggen.
Ik ben dus gelijk op zoek gegaan naar een geschikt patroon.
Uiteraard vond ik die op Ravelry ( wat moest ik zonder hen beginnen ?)
Je kan het vinden op DIT blog.
Ik haakte het in 1 avondje.
Met een dubbele draad groene acryl op naald 6 schoot dat natuurlijk ook lekker op.
Een erg leuk patroon!
Je kan het masker ook naar beneden klappen.
Wat zal mijn buurjongetje hier blij mee zijn...

                                                        groetjes Pauline



5 opmerkingen:

  1. Superleuk Pauline en ik denk dat je buurjongetjes hier ook wel bij mee zal zijn!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk Pauline. Je moet me toch eens vertellen waar je die turboknop hebt laten installeren. Die wil ik ook wel :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo'n stoere creatie, dat jochie wil echt noooooit meer verhuizen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, erg grappig resultaat! Geweldig, dat het masker ook nog naar beneden kan!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer super gedaan!
    Leuk dat het masker apart naar beneden kan!

    BeantwoordenVerwijderen