dinsdag 13 januari 2015

Aardbeien

Hoe ouder hoe gekker toch?
Zo had ik dit weekend bij de nieuwjaarsreceptie van de volkstuinvereniging een paar aardbeien in mijn oren!
Heeeel toepasselijk, aangezien mijn tuinvriendin en ik ze die week nog uit de watervlakte hadden gered.
Mijn landje staat namelijk onder water...heel treurig...helaas bleek de andijvie geen zwemdiploma te hebben en zijn de bieten verzopen.
Maar de prei kon nog geoogst, evenals de boerenkool en de aardbeien hebben we dus op het droge getrokken.
Tuinvriendin pronkte met haar radijsoorbellen :)
De oude mannetjes zullen wel gedacht hebben...haha.
Binnenkort ga ik starten op een nieuwe tuin die gelukkig WEL droog is, heb er al echt zin in!
Het patroontje voor deze smakelijke aardbeien vind je HIER.


                                                groetjes Pauline

7 opmerkingen:

  1. Haha, echt iets voor jou! :-D
    Wat vervelend dat je tuin weer onder water stond. Hopelijk is de volgende tuin wel helemaal droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! :-)) Succes met je nieuwe stukje land!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel toepasselijk en net iets voor jou om te doen, lol zullen jullie wel gehad hebben. Hopelijk heb je meer geluk met de volgende tuin.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk voor een fris en fruitige look Pauline!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk, al zal ik daar zelf niet mee gaan lopen :-)
    Ik vind ze leuk voor aan een cadautje, of aan een slinger en misschien ook leuk als gewichtje aan het tafelkleed, met een knikker erin of zo.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen