zondag 11 januari 2015

Boomklever

Laatst heb ik weer een patroon getest voor Annemiek.
Ze heeft al een reeks vogeltjes ontworpen waarvan je de patronen in haar webshop kan kopen.
Maar deze vind ik wel de mooiste tot nu toe!
Ik heb dan ook wel een zwak voor dit leuke vogeltje, zo grappig om ze langs een boomstam heen en weer te zien schieten.
Ik vind hem ook goed gelukt!
Al moet ik toegeven dat ik stiekem de pootjes nog niet heb gedaan...
Dat moet met ijzerdraad en lijm en zo...en daar ben ik minder goed in.
Komt nog wel want ik vraag mijn breivriendin om me hier een handje mee te helpen.
In het holletje van de gehaakte boom zit het jong van de boomklever, zo schattig...




                                                 groetjes Pauline


9 opmerkingen:

  1. Ja, dit is inderdaad echt een prachtig vogeltje! Ik kan me voorstellen dat je niet zo'n zin hebt in de pootjes.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel leuk inderdaad, ik vind die boom van haar ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is deze he. Ik vind de pootjes ook zo lastig. Maar heb ze nu bijna allemaal klaar. Wat een schattig kleintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OH, weer zo'n mooie! Ze zijn net echt, jammer dat ze nog net geen geluid maken, moet je er zelf maar bij fluiten :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat Mooi en schattig!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk!
    Vooral met dat jong erbij.
    De boomklever zal veel werk hebben dan, geef haar maar snel haar pootjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat een mooie foto's pauline! Dank je wel voor het proefhaken!
    Groetje, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk, echt heel geslaagd! Jij bent echt wel DE persoon om proef te haken lijkt me, je test het heel goed uit en maakt supermooie spullen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen