zaterdag 3 januari 2015

Omslagdoek

Vorig jaar kreeg ik voor mijn verjaardag een bol dik garen van Hema.
Lang heb ik zitten dubben wat ik ermee zou gaan maken.
Ik was al aan een kussen begonnen maar vond dat toch niets.
Toen zag ik dit patroon en besloot ik dat maar te gaan maken.
Altijd lekker om om te slaan, bijvoorbeeld tijdens mijn zangrepetitie in een koude kerk!
De knoop ga ik misschien nog veranderen, 3 knopen is denk ik toch leuker dan die ene grote.

En dan is er nog iets dat ik jullie nog niet had laten zien!
Voor de kerst heb ik deze geinige rendiermuts gehaakt.
Een groot succes bij het kerstfeest op mijn werk.
Ik liep er bij als rendier Rudolf :)
Haha, ik fietste er zelfs mee over straat!
Het patroon kan je HIER vinden, alvast een leuk idee voor de volgende kerst?

Zo, en dan gaan we nu lekker aan een nieuw en creatief jaar beginnen!
Ik zat al weer vol plannen :)

                                    groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me idd superdik garen!
    Je hebt er een mooie omslagdoek met gemaakt.
    Je rendiermuts is echt hilarisch!
    Ik kan best geloven dat je daar veel succes met hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, die muts lijkt speciaal voor jou gemaakt, hij staat je geweldig!
    De omslagdoek zal wel lekker warm zijn, mooie kleur en leuk in de starstich!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De omslag doek heeft een mooi kleurtje en ik vind die muts gaaaaffff!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alhoewel ik niet van geel houd, vind ik je omslagdoek erg leuk.
    Geweldig, die muts, maar niet voor mij ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fris kleurtje voor je omslagdoek en 3 knopen zullen inderdaad beter zijn. Je muts vind ik geweldig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen