maandag 5 januari 2015

Oorbellen

Voor mijn dochter die pas jarig is geweest haakte ik een stel oorbellen van Hello kitty.
Daar is ze nog steeds fan van :)
In sommige dingen worden meisjes nooit groot geloof ik, maar dat is helemaal niet erg.
Ik speel zelf tenslotte nog met poppen, haha.
Toch werden de oorbellen met gemengde gevoelens ontvangen...
Wel schattig hoor...maar je denkt toch niet dat ik die ga dragen?
Oeps..miskleun van mammie...
Nou ja, ik heb de pret gehad zullen we maar zeggen!
Hoewel..pret? Het was een vreselijk gepriegel!
Vooral dat borduren van het gezichtje.
Heb je zelf een klein meisje dat dit nog wel wil dragen?
Je vindt het patroontje HIER.

                                          groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Oeps, 'kleine meisjes worden groot' en dat is niet altijd makkelijk. Je hebt er een hoop (priegel)werk aan gehad, is er niet een ander klein meisje in de buurt die je er blij mee kunt maken? Of misschien worden ze wel 'goedgekeurd ' als je er bijvoorbeeld een sleutelhanger van maakt?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, dat is altijd wel een beetje jammer.
    Gekukkig heb je er wel je plezier aan gehad om ze te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O dat is een werk. Jammer dat ze die niet meer wil dragen maar inderdaad kleine meisjes worden groot. En vaak willen ze voor andere niet laten weten dat ze het nog eigenlijk wel heel leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een rare kids hebben we toch: Grote dames dragen oorbellen, grote mannen hebbben baarden en ze willen graag volwassen doen; dan maken we vooor ze wat ze willen hebben en dan dragen ze het niet, nou ja zeg! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mo zeg da's wel heel mooi hoor !!!!!
    jammer dat dochterlief zich al wat te groot voelt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze keitof! Misschien draait ze nog wel bij en draagt ze ze binnenkort toch, hoop er maar stiekem op :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen