donderdag 15 januari 2015

Schaapje, schaapje heb je witte wol?

Mijn lieve breivriendin is oma geworden van een schitterende kleinzoon!
Hoera!
Ik stak dus gelijk mijn handen uit mijn mouwen en haakte een wollig schaapje.
Het haken van de lussen is niet echt makkelijk maar gelukkig vind je HIER een handige uitleg met video.
Het patroontje zelf komt HIER vandaan.In het Turks!
Maar met de vertaling van de pagina en de nodige haakervaring kom je er best uit.

                                        groetjes Pauline

8 opmerkingen:

  1. Wat een lief schaapje, heel mooi zo met de lussen. Ik heb het blog gelijk even opgezocht, prachtig!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk wollig schaapje. Wel een werk al die lussen maar kijkt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Pauline.

    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuk cadeautje, een heel werkje maar oh zo mooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik heb vroeger ook eens een schaapje gehaakt met dit soort lusjes/krullen. Erg leuk resultaat.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig snoezig schaapjes is het geworden!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nogwel in het Turks !!!! Geweldig gedaan. 't Is een echte wollebol.
    grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen