woensdag 25 februari 2015

Babymutsjes

Voor mij is er eigenlijk niets leuker dan iets maken voor baby's en kleine kinderen!
Hoewel..voor mijn eigen "grote"kind vind ik het ook nog steeds leuk.
Maar ik heb dus 3 mutsjes gehaakt en gebreid voor een klein meisje.
Hier komen ze:

Deze pop heeft ongeveer dezelfde hoofdomtrek, 40 cm.
De patroontjes vond ik op Ravelry.
Behalve die van de poezenmuts, die heb ik op de gok nagemaakt van een afbeelding.
Het berenmutsje vind je HIER.
Het groene mutsje HIER.

                                                       groetjes Pauline

3 opmerkingen:

  1. Ha, wat een leuke mutsjes!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke mutsjes Pauline, ik zou gaan voor de poezenmuts, die vind ik geweldig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen