zaterdag 7 februari 2015

Daar is Kitty weer :)

Hello Kitty!
Alweer :)
Deze keer heb ik een trui gebreid met het bekende katje.
Jawel, weer voor mijn grote dochter.
En dit keer moet en ZAL ze hem gaan dragen!
Ze heeft hem zelf uitgekozen tenslotte.
Het patroon is eigenlijk voor een baby of peutertrui..maar ik heb het aangepast naar een volwassen maat.
Dat viel nog best mee.
Alles gewoon met dikker garen, de grootste maat gepakt, goed gekeken naar het stekenaantal en op naalden 5 gebreid.
Inmiddels blijkt het patroon niet meer op internet te staan, wat een geluk dat ik het had uitgeprint!
Ik vind het een leuke trui geworden en ga hem vandaag aan mijn dochter geven.
Kitty is helemaal ingebreid. Dat was een aardige klus en een hoop draadjes aan het einde om af te werken.
De trui heeft rolboordjes en is licht getailleerd.

                                               groetjes Pauline


6 opmerkingen:

  1. Prachtige trui Pauline. Zal je dochter blij mee zijn.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Ik vind zelf inbreien leuker en fijner dan mazen, dus ik zou het zeker ook zo gedaan hebben. Maar al die draadjes, en dat gaat door elkaar.... ja, dat maakt het lastig. Prachtig eindresultaat!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat weer super gemaakt! Die kids van jou zin toch enorme bofkonten, op elk gebied :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat zal je dochter daar blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig..daar is je dochter vast heel bij mee..hopelijk gaat ze de trui ook dragen?! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een beauty van een trui met Kitty er helemaal in gebreid, dit moet ze gewoon goed vinden, zo mooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen