vrijdag 6 februari 2015

Hoeden en petten

Maar nee, geen gehaakte dameskorsetten :)
Weer haakte ik een hoedje met grote bloem.
En een grijze pet.
Het patroon voor het hoedje komt van Lion Brand.
De beschrijving voor de pet vind je HIER.
Hopelijk vallen ze in de smaak bij de dames voor wie ik ze haakte!
De maat vind ik ook altijd lastig, dus ik ben benieuwd!
Ik heb beide hoofddeksels met dubbele draad gehaakt op naald 8 of 10, dat gaat nog lekker snel ook.


                                               groetjes Pauline

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat hoedje. Zal vast wel bij de dames in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn weer 2 warme hoofden! Ik kan me niet voorstellen dat ze niet in de smaak zouden vallen, daar zijn ze te leuk voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer 2 goedgemutste hoofden, ze zullen vast in de smaak vallen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen