donderdag 5 maart 2015

Jarig geweest en bezoek gehad!

Het is al weer 2 weken geleden dat ik jarig was.
En natuurlijk heb ik weer het een en ander op hobbygebied gekregen!
Altijd leuk :)
Zo kreeg ik van mijn zus 2 bollen stonewashed garen met teckelpatroon erbij en van mijn dochter minibolletjes katoen. Van weer een andere zus heb ik sjaaltjesgaren gehad, en hetzelfde ook nog van een vriendin, dat laat ik een andere keer zien.

Afgelopen zondag kreeg ik bovendien visite!
Helemaal vanuit Antwerpen kwam Tania bij me langs.
Voor haar heb ik een borduurwerk afgemaakt, de europian bistro.Te zien op mijn borduurblog.
Omdat zij ook in februari jarig is wisselen wij dan cadeautjes uit.
Van haar kreeg ik een prachtige tas!
Gevuld met bollen wol.
Echt een super cadeau!
Niet alles staat geloof ik op de foto, ik heb ook chocola en tuinzaad gehad.
Het was weer erg leuk elkaar te zien!

                                                    groetjes Pauline



8 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb je Prachtige spullen van Tania gekregen....dat is echt genieten!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, dat zijn goed gekozen cadeaus! Nog gefeliciteerd! En veel plezier van de cadeaus, dat zal vast wel lukken!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je weer lekker verwend! Nog van harte gefeliciteerd hoor :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, dat je zo verwend bent; dat verdien jij wel!
    Mooie tas heb je van Tania gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog hartelijk gefeliciteeerd met je verjaardag Wat ben jij lekker verwend zeg!
    Geniet maar lekker van al je spulletjes .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog hartelijk gefeliciteeerd met je verjaardag Wat ben jij lekker verwend zeg!
    Geniet maar lekker van al je spulletjes .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd. Wat ben je lekker verwend met al die bolletjes. Daar komen weer leuke creaties van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond het ook supergezellig!
    Was ik nog vergeten te zeggen : ik wil wel het resultaat zien van de zaadjes ;-)
    Ook als het niks wordt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen