donderdag 26 maart 2015

Poncho

Bij Angeline zag ik een erg mooie poncho voorbij komen!
Het patroon kost maar 1 euro en krijg je in pdf toegezonden.
Hartstikke leuk.
Helaas geen Fenna meer te koop bij de Wibra, dus heb ik het van andere wol gehaakt.
Bianca, een ander verloopgaren dat daar te koop is.
Iets ander effect maar ook mooi.
De poncho heeft een aardig formaat, volgende keer zou ik kiezen voor een dunnere naald dan naald 6.
Ik ben niet zo,n groot heksje :)
Daarom heb ik de kwastjes die er eigenlijk ook nog rondom hadden gemoeten maar weggelaten, ik wil er niet mee gaan slepen...
Ik denk dat ik ook nog een koordje haak voor de hals, die valt mij nu wat wijd.
Mm, zien jullie dat woord  in de nek van de paspop staan? ;)
Verklaart dat misschien mijn afwezigheid steeds?

                                            groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Ik begrijp het, je hebt een poncho gemaakt, waar je gezellig met twee in kan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Pauline, het zal je vast heel goed staan!
    Ik vind het zo fijn voor je dat je een nieuwe vlam tegen het lijf bent gelopen, ik hoop van harte dat jullie samen gelukkig mogen zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden..en ik wens jullie heel veel Geluk saampjes!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je poncho ziet er goed uit! Fleurig kleurtje ook. Mogen we binnenkort een foto met 2 verwachten misschien? Het is je van harte gegund hoor! Veel geluk samen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige poncho Pauline.

    Groetjes
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen