maandag 27 april 2015

Koningsdag

Al ben ik het spelen met barbiepoppen al vele jaren ontgroeid, ik kan er toch maar met moeite langs lopen op de vrijmarkt.
Dus deze 2 exemplaren mochten met me mee.
Veel bijzonders hebben de dames niet om het lijf, daar moet ik dus wel dringend iets aan gaan doen.
Maar laatst kreeg ik een zak met wolresten en daar zat een oud patroonblaadje van Neveda in.
Leuk dus om daar iets uit te maken!

                                                     groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Superleuke uitdaging toch?? ben benieuwd wat voor leuks je voor de dames gaat maken....was vroeger ook dol op barbies en heb er heel lang nog mee gespeeld!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ssst, niet verder vertellen...ik heb minstens tot mijn 16e met ze gespeeld...maar ik heb 1 excuus, ben de oudste van 4 meiden he...dus speelde mee met mijn zusjes

      Verwijderen
  2. Ik ben benieuwd hoe mooi jij deze dames gaat aankleden. Wat doe je er daarna mee? Heb je een verzameling of maak je er iemand anders blij mee?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, goede vraag...geen idee, bewaren voorlopig denk ik

      Verwijderen
  3. Ik zie je creaties weer graag tegemoet. Goed dat je ze gekocht heb, anders zou je je vast gaan vervelen, hahahaha XD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt dus al plannen voor de barbies! Tof! Ook ik heb er al een paar in voorraad gekocht voor Liene maar moet ze nog kleden.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen