woensdag 8 april 2015

Simply knitting

Haha, misschien kan ik beter een roze wolk gaan haken...
Er komt zeer weinig uit mijn handen en toch ook weer veel.
En plannen heb ik zeker nog genoeg!
Nu alleen nog mijn hoofd erbij weten te houden.
Ik ben met 3 projecten tegelijk bezig en niks komt af, zo lijkt het.
En het liefst begon ik al aan het 4e!
Uit dit geweldige Engelse breiblad bijvoorbeeld, dat mijn vriend voor me mee heeft genomen uit Liverpool.
Is dat niet lief?
De originele uitgave is echt vele malen leuker dan de vertaalde die bij ons is te krijgen.
En al helemaal omdat hier WEL patronen van Alan Dart in staan!
Dat vind ik namelijk echt een topontwerper maar helaas is het hier dus niet te koop.
Ik zal me eens oriënteren op een abonnement op de Engelse editie  :)

                                                  groetjes Pauline


3 opmerkingen:

  1. Ooohhhh, wat een schatje!
    Zo superlief van hem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, superlief!
    Kun je zien dat hij in Engeland ook aan jou heeft gedacht ♡♥♡

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee die roze wolk (haha) succes ermee! Wat lief dat hij je dat blad meebracht, ben even gaan zoeken naar Alan Dart, wat heeft die een mooie schat aan patroontjes zeg, stom dat hij enkel in het engels tijdschrift staat. Maar je kan ze ook apart kopen via ravelry zag ik, misschien ook handig?
    Succes met je projectjes allemaal, doe gerust nog maar een nieuwe erbij!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen