maandag 4 mei 2015

Mannen...

Mijn vriend wilde graag een col : gewoon zo,n ding voor om je nek...zwart of zo, rekbaar...niet te groot...
Dat was zo,n beetje de omschrijving.
Daar ben ik wel mee aan de slag gegaan maar helaas was het toch niet wat hij bedoelde.
Want kritisch is hij!
Zal hem dus zelf maar moeten dragen.
Geeft ook niet, het was een proefexemplaar en ik probeer wel weer wat anders.
Voorlopig zal het ook niet meer nodig zijn met het mooie weer op komst.
Maar mocht iemand een idee of patroontje hebben van een mannencol dan hoor ik het graag ;)

Dat hij aan me denkt laat hij wel merken, weer nam hij wat voor me mee uit Engeland.
Zeg nou zelf, dat is toch lief?
De Engelse bladen zijn echt veel leuker.




                                                      groetjes Pauline



5 opmerkingen:

  1. Vind de col wel erg mooi..en wat een lief gebaar van je vriend om die mooie bladen mee te nemen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi wat een mooie col,
    en wat lief dat je dit gemaakt hebt voor je vriend
    en ook heel lief van je vriend dat hij de tijdschriften voor je mee bracht
    veel liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien moet hij dan maar eens een tijdschrift meebrengen met een col in zoals hij die hebben wil ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je wordt op handen gedragen, Pauline, en terecht :-D
    Misschien moet hij toch maar iets specifieker zijn in zijn wensen w.b. de col, dat zou een stuk makkelijker zijn (en mannen maar altijd roepen dat vrouwen nooit duidelijk zijn in wat ze willen ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je wordt echt wel verwend hoor. En wat die col betreft, dan moet hij maar wat duidelijker zijn in zijn beschrijving van wat hij wil, niet zo vaag.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen