zondag 21 juni 2015

Vogeltjes

Al een hele tijd liggen hier hele zielige vogeltjes...
Vogeltjes zonder pootjes...
Vliegen kunnen ze wel, maar landen wordt zo lastig he.
Ik kon het niet langer meer aanzien.
Al moet ik toegeven dat ik er ook niet meer onderuit kwam.
Ik heb namelijk een bestelling van 2 koolmeesjes.....
Die kan ik toch niet afleveren zonder pootjes he.
Ik moest er dus wel aan geloven.
Eindelijk heb ik mijzelf er toe gezet om van ijzerdraad pootjes te buigen.
En natuurlijk viel dat best nog wel mee, kost je alleen wat zere vingers.
Nu ben ik nog niet klaar hoor....met lijm moet er nog garen in de juiste kleuren omheen gewikkeld worden.
Dat moet ik maar eens gaan doen...
Maar wie mij kent weet dat ik een hekel heb aan vieze handjes...dus zulke karweitjes stel ik graag uit.

tot gauw,

groetjes,
Pauline

9 opmerkingen:

  1. Ze zijn wel prachtig! Succes en sterkte met dat vervelende werkje ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. levensechte vogeltjes!!!
    ik geef ze daarom ook nooit pootjes.. al dat gedoe met ijzerdraad en ik maak ze voor kinderen, dus ze moeten wasbaar blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn Superleuk geworden..sterkte met de pootjes verder af te maken!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat al goed! Alle vogels hebben al pootjes! Erg mooi zo al die vogels bijelkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar. Bleef bij mij ook tot het laatste liggen. En uiteindelijk viel het best wel mee. Je moet even de slag te pakken hebben met vouwen. Mijn dochter heeft de draadjes om de poten gedaan. Was ik heel blij mee.
    Ze zijn wel he

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn wel heel mooi geworden. Staat toch een stuk leuker met de pootjes eronder.

      Verwijderen
  6. Wat een leuke vogeltjes! Fijn dat ze nu pootjes gaan krijgen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kom op Pauline, latex handschoentjes aan en gaan met die banaan :-) Ze worden zo leuk, maar dan moeten ze wel af zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Pauline,
    oohhh wat zijn ze leuk en heel mooi je vogeltjes
    fijne avond liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen