dinsdag 28 juli 2015

Over een beertje dat verhuist is en een vosje

Wat is het al lang geleden dat ik hier wat plaatste!
Laten we het maar op de komkommertijd houden....of courgettetijd?
Van het laatste komt meer dan genoeg uit de tuin.
Liters soep om te koken en groente om te vullen.

Hoe het nou zit met dat beertje?
Nou een aantal jaren geleden heb ik voor de lol het beertje van mr.Bean gehaakt.
( en nee, ik heb het patroon niet meer, dus vragen ernaar is compleet overbodig)
Dat beertje haakte ik dus...niet wetende dat ik heden ten dage mijn eigen, enige echte mister Bean zou tegenkomen.
Hoe toevallig kan het leven zijn?
En ja...waar hoort dat beertje dan...juist, bij hem :)
Hij ( mr.Bean) heeft me wel moeten beloven de oogjes heel te laten!

Verder heb ik een vosje gehaakt.
Het patroon kan je vinden op Ravelry, NIET gratis en in het Engels.
( wederom...vragen hierover krijgen geen antwoord....en kijk uit want we zijn wel haakheksen he...dus maak ons niet kwaad)
Ook dit vosje gaat op reis.





                                                     groetjes en tot gauw,  Pauline




4 opmerkingen:

  1. Ik vind het vosje zo gaaaf en lief!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, dat beertje is echt super!
    Mr. Bean zal er heeeeel erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supertof dat Mr. Beanbeertje, hopelijk wordt hij goed behandeld! En dat vosje ziet er ook geweldig uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha veel sterkte met je mr bean.. volgens mij wastie niet zo aardig tegen zijn meisje!!
    maar misschien helpt zo'n beer!
    hier vliegt de tijd oomk zo voorbij.. en komt er niks echt af.. vandaar dat ik alleen maar zeer kleine projectjes maak..klaar in 2 avonden!!

    BeantwoordenVerwijderen