donderdag 2 juli 2015

Vogeltjes

Het heeft even geduurd voor deze koolmeesjes klaar waren om uit te vliegen.
Maar uiteindelijk is het dan toch gelukt om ze met deugdelijke pootjes het nest te laten verlaten.
Dat geknutsel met ijzerdraad en lijm is niet echt mijn ding...zachtjes gezegd.
Maar ach, dat zijn wel meer dingen en de aanhouder wint tenslotte :)
De koolmeesjes zijn een patroon van Annemiek van Miekscreaties.
Haar patronen zijn echt de moeite waard!
Mooi uitgeschreven en getest door ervaren haaksters ;)

                                                           groetjes Pauline


8 opmerkingen:

  1. Je Love Birds zijn Prachtig geworden Pauline!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig!
    Zie maar dat je geen last krijgt van "Het lege nest syndroom", nu ze uitvliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig, en ja, ik vrees ook voor dat lege-nest-syndroom! :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel goed gelukt ook al doe je het niet zo graag, zonder pootjes kan je ze nu eenmaal niet afleveren spijtig genoeg.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat mooi!! Echt prachtig!! Ook de pootjes zijn mooi geworden! En de patronen worden getest door professionals !!!
    Mooie foto Pauline ;)

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die zijn heel mooi! Doet me aan onze eigen notenboom denken, waar ook vaak meesjes in zitten.
    Ben vanaf vandaag je volger geworden!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, en ik wou nog zeggen dat ik de naam van je blog super vindt!!

    BeantwoordenVerwijderen