woensdag 19 augustus 2015

Vakantie en meer

De heksen hebben vakantie gevierd!
En elkaar zelfs na 2 jaar weer ontmoet.
Wat was dat een feest!
En wat blijft het toch jammer dat we zo ver van elkaar vandaan wonen.
Maar het was wel extra genieten om elkaar weer te zien.

Natuurlijk geven we dan cadeautjes!
Ik kreeg een mooi dienblad met leuke spulletjes.
Prachtig die kleurtjes!
En dat schildpadje!
Ook nog wat patronen gehad, ik popel al om er aan te beginnen.

Wordt ook hoog tijd he?
Er is weinig te beleven op dit blog de laatste tijd.
Terwijl ik heus nog wel genoeg haak.
Zo haakte ik een tijdje geleden een stel ridders om een patroon te testen van Annemieke.

Super leuk!

                                                           groetjes Pauline


5 opmerkingen:

  1. Leuk om weer eens wat te zien bij jullie en dat was inderdaad vast en zeker een topdag, dat de Haakheksen elkaar weer eens in het echt zagen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me voorstellen dat jullie een superleuk weerzien hadden!
    En ik vind dat roze schildpadje zooooo snoezig!
    Verheug me alweer op het volgende berichtje :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellie dames..om weer een ontmoetingsdag te hebben en inderdaad jammer dat jullie niet dichterbij elkaar wonen...vind het leuk om hier weer een berichtje van jullie te vinden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig, opnieuw samenkomen na zo lange tijd. En mooie cadeautjeswissel, echt de moeite. Je ridders zien er geweldig uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. elkaar ontmoeten is altijd gezellig! en wat een leuke ridders!!!

    BeantwoordenVerwijderen