maandag 24 augustus 2015

Vakantie voorbij.

Helaas is onze vakantie weer voorbij.
Zoals Pauline al zei, het was superleuk om elkaar weer eens te zien na zo'n lange tijd....
Te lange tijd....
Ik kreeg een doos vol verrassingen...teveel om op te noemen....deze heeft een mooie plaats gekregen:
Prachtig en zo waar.....elke keer als ik er langs loop brengt het een glimlach op mijn gezicht!

In de vakantie heb ik zelfs nog wat kunnen breien, helaas niet af maar bijna.....
Poes Miesje van Zijmaakthet is bijna af, ze moet nog een staart en een neus. Gebreid met Phildar, Phil Tweed, het mooie paars lijkt haast stonewashed, helaas niet goed op de foto te krijgen.

Vera de beer van Zijmaakthet is eigenlijk klaar, moet alleen nog worden opgevuld. De vulling ga ik deze week maar eens halen, ik denk dat er flink wat in gaat want het is een mega beer geworden.
Gebreid met Drops Eskimo.

Weer eens wat anders dan sokken breien. In een jaar tijd heb ik 20 paar sokken gebreid. Paar nummer 21 staat op de pennen. Als ze allemaal aan de lijn hangen is het gewoon een plaatje...hmm toch eens een foto van maken....
Ik ga proberen eens wat vaker te bloggen, wat meer af te maken.....

Voor nu eerst een staart breien en dan hop de keuken in om courgette-jam te maken!

groetjes Esther




4 opmerkingen:

  1. En of die beer mooi wordt! Heb het zelf gezien :)
    Spreken we echt af he...dat het nooit meer zo lang mag duren voor wij elkaar zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om ook van jou weer eens iets te zien/lezen!
    Je bijna klaar projecten zien er veelbelovend uit.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat worden de beesten/dieren van Zijmaakthet toch altijd weer mooi! Nu alleen nog even opvullen, dan kunnen ze op een mooi plekje neergezet worden om te showen. Ik ben benieuwd wat het volgend project gaat worden :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig garen heb je voor de gebreide beestjes gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen