zaterdag 29 augustus 2015

Vera de Beer

Goeiemorgen,

Hier is ze dan: Vera de Beer
Gebreid met Drops Eskimo op breinaald nr 6 ipv 9 om te voorkomen dat de vulling zichtbaar gaat worden ( ik neem altijd een pen dunner dan aangegeven op de bol en met proeflapjes vond ik nr 6 het mooiste resultaat geven).

Nu zit ik nog na te denken over een jurkje of een jasje.
In welke kleur......rood met creme.....of....bruine/crème tinten.....of....wit....met hetzelfde garen of bv katoen.....
Wat zouden jullie doen?

Ik wens iedereen een fijn weekend,
groetjes Esther

7 opmerkingen:

  1. Wit katoen! Lijkt me mooier als het jasje niet té hard afsteekt. Je beertje is ook rustig van kleur, dus rustig houden. Wit garen van hetzelfde soort mag ook, dan wordt hij nog knuffelbaarder...
    Maar zelfs zonder jasje is hij mooi! Echt goed gedaan!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vera is alvast goed geslaagd!
    Tsja, moeilijke keuze. Het hangt er ook vanaf wat je met Vera wilt, blijft ze bij jou of geef je haar weg? Dat heeft vast invloed op de kleurkeuze! Rood leek mij wel leuk, maar inderdaad kan wit ook prachtig zijn!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er mooi uit, die vera!!!
    zo.n beauty staat alles hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje!
    Ik ben nogal klassiek op dat vlak en zou voor bruin met beige gaan.
    Rood is dan weer levendiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou gaan voor de bruine/crème kleur :)
    Mooie beer geworden, ik zal de mijne nu gauw gaan vullen en laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige Lieverdje geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al zo'n mooie! Ze heeft een heel hoog knuffelgehalte :-)

    BeantwoordenVerwijderen