dinsdag 22 september 2015

Apen

Nooit aan beginnen!
Aan die apen!
Dat leidt tot na-aperij en een ernstige verslaving.
Ze zijn zo vreselijk leuk!
Als je eenmaal het patroon snapt rollen ze werkelijk zo van de naald.
En aangekleed zijn ze NOG leuker!
Het broekje was wel even lastig, de ontwerpster gebruikt nou net even andere afkortingen dan ik gewend ben.
Sowieso is het even omschakelen want eigenlijk brei en haak ik tegenwoordig voornamelijk in het Engels.
Maar gelukkig zitten er erg veel foto's bij dus kom je er wel uit.
Het aapje mocht ook even mee naar het werk en slingerde zich enthousiast in de kabels boven de werkbank.
Misschien om een veilig heenkomen te zoeken want hij werd aan alle kanten geknuffeld :)
Of is het toch een "zij"...daar waren de meningen ook over verdeeld.


                                                          groetjes Pauline


4 opmerkingen:

  1. Haha, hij /zij is ook wel een lieverd hoor! Natuurlijk wordt die aan alle kanten geknuffeld :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, dat zijn weer geweldige foto's :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ha ha...de apenfamilie blijft zich uitbreiden...en kan me voorstellen dat het aapje geknuffeld moet worden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verslaving zeg! Ik ga toch nog eens heel goed nadenken vooraleer met dit patroon te starten want eigenlijk ging dit één van mijn volgende knuffels worden, maar nu ik dit lees is het misschien wat gevaarlijk om dit apenvirus op te lopen!!! Alhoewel, als ik zo eentje mee kon brengen naar het werk zou misschien ook heel leuk zijn.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen