zondag 6 september 2015

Gestoord??!!

Gisteravond was mijn gezin het er unaniem over eens: de crisisdienst moest gebeld voor mij want het was nu toch echt mis met mij.....
Ja ik heb er ook eentje!
Een lampje op mijn voorhoofd want ik kan niet meer haken of breien met sfeerverlichting. Als ik er mijn hobbylamp bij aan zet is het net alsof je een bouwlamp aandoet....dus dit leek mij een ideale oplossing. Ondanks alle verbijstering om mij heen.....het is een ideaal ding. Je kan 2 lampjes aanzetten, maar ook 4. Ennn er zitten ook rode lampjes op. ( opmerkingen hierover hou ik even wijselijk voor me :P )
Ik zet hem in de gewenste stand en je kan ook nog zo stellen dat hij precies op je handwerk valt.
Voor mij een ideaal ding!

Nu wil ik ook nog graag een pracht haakwerk laten zien dat in de verrassingsdoos zat van de andere haakheks. Ze weet natuurlijk dat ik gek ben op vintage en deze past precies in mijn keuken!

Tot slot nog een olifantje van Little Cotton Rabbits.
Heb gekozen voor een andere jurk. Heb haar een tijdje geleden al gebreid en moet opeens denken aan mijn grijze beer.....de combi met wit is inderdaad iets wat ik erg mooi vind. Past mooi in mijn huis. Kan natuurlijk verschillende jasjes maken...kan je met het seizoen mee...

Nog een fijne zondag allemaal!

groetjes Esther

9 opmerkingen:

  1. O, woehaaaaaa!!! Geweldig! Zie het helemaal voor me, jij met je koplamp op.
    hoe verzin je het :)
    Je kleine grijze kamerolifantje vind ik snoezig maar dat wist je al.Schattig in dat wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het olifantje mooiii en schattig geworden..en de pannenlap van de andere haakheks is een leuke verrassing..heb nog een tip voor je..zou niet met deze koplamp voor het raam gaan handwerken i.v.m. de rode lampjes..je zou mensen op verkeerde gedachten kunnen brengen ha ha ha ha.... groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, dat jurkje!
    En heerlijk, die retro-pannenlap!
    Tsja, goed licht is heeeeel belangrijk.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, die lamp!
    Hier is het ook altijd knoeien om de lamp zo te zetten, dat ik voldoende licht heb en het toch niet in de ogen van de medebewoners schijnt.
    Je olifantje is zoooooo liefffff.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig zo'n 'koplamp' en helemaal mooi voor grappen van de familie wanneer je hem combineert met een hoofdloep! :-)
    Maar groot gelijk dat je zo'n handig lampje hebt aangeschaft hoor!
    Wat een schattig olifantje heb je gemaakt, misschien brei je er ook nog een kerstjurkje voor?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. brei??? Dom hé, ik bedoel natuurlijk: haak....

      Verwijderen
  6. Mooi gezicht. Het zijn ook hele handige lampjes. Wij hebben ze voor het kamperen en daar is het altijd een gevecht om wie er een mag (we hebben er 2 en zijn met zessen...).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. laat ze lekker lachen, jij kan alles goed zien!!!
    het olifantje is aandoenlijk schattig geworden....die voetjes!!!
    en het kadootje is mooi en handig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi, die olifant! Heel netjes gedaan en ja, daar heb je nu eenmaal goed licht bij nodig :-)

    BeantwoordenVerwijderen