maandag 14 september 2015

Verwennerij :)

Natuurlijk is het helemaal niet leuk...als je vriend telkens 10 dagen weg moet naar het buitenland voor zijn
werk.
Maar het terugkomen is geweldig :)
Meestal heeft hij wel wat leuks voor me waarmee hij me verrast.
Deze keer kreeg ik een grote doos lekkers en mijn favoriete breiblad!
Er staat weer een hoop leuks in en natuurlijk een patroon van Alan Dart.
Dat gaat er zeker weer aankomen in de toekomst...haha.
Eerst nog wat anders afwerken hoor!

Maar ook thuis kreeg ik nog iets bij het boodschappen doen.
Het haakblad Amigurumi.
Echt erg leuk!
Ik heb weer plannen genoeg dus.
Ondertussen tikken hier de naalden aan alle kanten.
Ik ben een compleet kasteel aan het proefhaken, een beer aan het breien en er staat ook weer een nieuwe aap op de rondbreinaald!


                                                  groetjes Pauline



6 opmerkingen:

  1. Dat zijn nog eens leuke cadeaus!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben je besmet met het apenvirus??? Helemaal niet zo erg en ook al een beer in de maak? Dat kasteel lijkt me aartsmoeilijk.
    En die cadeaus, dat verzacht het feit van 10 dagen gemis toch meteen!!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, het is je van harte gegund!
    Maar eigenlijk heb jij dus helemaal geen tijd om te bloggen ;-) Ik kijk al uit naar je creaties, maar eerst ga ik eens kijken of ik eerder op dit blog nog wat gemist heb ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heeeeerlijk! Wat een verwennerij! Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen