donderdag 12 november 2015

Een boek en een paard

Dat mijn vriend behalve kritisch ook heel lief is lijkt me duidelijk.
Weer had hij aan mij gedacht en iets voor me meegebracht uit Liverpool.
Misschien is het hier ook te koop bij Lidl, maar ik kreeg dus een leuk haakboek!
Wel even opletten omdat die eigenwijze Engelsen natuurlijk alles net een tikkie anders doen dan de rest van de wereld.
De haaktermen zijn dus anders.
Ik ga er zeker iets uit maken.

Ondertussen ben ik ook nog steeds bezig met proefhaken voor Annemiek.
Hier zien jullie alvast het paard dat bij de ridders en het kasteel hoort.
De patronen zijn te bestellen via haar blog.




                                                           groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Altijd leuk zo'n haakboek uit het buitenland!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat boek ziet er goed uit! Ik heb het hier niet gezien bij de Lidl.
    En de patronen van Annemiek zijn inderdaad leuk,
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve vriend!
    Het paard ziet er mooi uit, leuk dat je mag proefhaken.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik je niet zou "kennen" zou ik haast denken dat je een verwend nest bent, maar je verdient het en ik kan me voorstellen dat vriendlief het leuk vindt om je zulke cadeautjes te geven, omdat je er zo intens blij mee bent en je dankbaarheid niet onder stoelen of banken steekt.
    Het paard is moooi! Zit zijn staart onder de deken of moet die er nog aan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Staart is niet goed in beeld, haha, ben ik niet vergeten te maken hoor!

      Verwijderen
  5. Ooohh, wat een schatje (je vriend bedoel ik ;-) ).
    Maar het paard is ook een snoepje.

    BeantwoordenVerwijderen