zondag 29 november 2015

IVO

Kijk dit is Ivo!
Een lekker jochie met een bos rode krullen.
Vast niet bij iedereen bekend maar bij ons thuis wel.
Ik leende vroeger de boeken over Ivo uit de bieb.
Voornamelijk om mijn oudste zoon voor te lezen.
Weinig tekst en vooral heel veel te zien en aan te wijzen op de platen.
Zoals iedereen wel weet is voorlezen goed voor de spraak en taalontwikkeling.
Om die reden lees ik nu ook een aantal cliënten voor op de dagbesteding.
Ook daar zijn de Ivo-boeken een groot succes.
Ik kocht een hele stapel op de kleedjesmarkt met koningsdag en ze komen dus goed van pas.
Maar het voorlezen en meekijken wordt natuurlijk nog leuker met een echte Ivo-pop erbij!
Die haakte ik dus in een week naar het patroon van een kerst-elf dat je HIER kan vinden.
Het was heel leuk om Ivo tot leven te zien komen :)
Gewoon wat aanpassingen gedaan.




                                                      groetjes Pauline

7 opmerkingen:

  1. Heel knap van je om Ivo zelf te maken als pop, hij is echt super geslaagd! Knappe kerel! En je kasteel, wat een werk zeg, het ziet er net echt uit, supermooi! En vervelen, daar doen we niet aan mee.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ivo boekjes ken ik zelf niet..maar wat is het ventje Superleuk geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof gevonden om Ivo erbij te haken , zal tof voorlezen zijn , 'k hou dat idee bij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Helemaal geweldig dat je dit doet!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Hier zijn ook heel wat Ivo boeken gelezen en voorgelezen. Vooral voorlezen vond onze Ivo heel leuk met deze boeken. Het popje is echt super leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O kijk nou! Alsof hij zo uit het boek is gestapt! Die heb je super gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die heb je goed nagemaakt. Leuk om dat met elkaar te combineren

    BeantwoordenVerwijderen