donderdag 26 november 2015

KASTEEL

Ja, kasteel in hoofdletters!
Want wat was dit een megaklus zeg.
Ik weet al niet eens meer wanneer ik er aan begon.
Eerst een aantal ridders gehaakt en daarna hier dus aan begonnen.
Toch blijft het geweldig om te doen, elke keer weer, de projecten ( want zo kan je het gerust noemen) van Annemiek.
Weten jullie nog? De boom...de iglo....de vele vogeltjes...
En nu dus dit stoere kasteel.Het patroon kan je kopen bij Annemiek.
Het is gehaakt in stonewashed met naald 5 en katoen op naald 2,5.
Het haken was nog niet eens het meeste werk, al was het wel veeeeel.
Vooral al die raamkozijnen....
Nee, het naaien, de constructie verven en lijmen, de vlaggenstokken....al die draadjes afwerken.
Pffffff.
Ben best blij dat het af is!
En kijk eens?
De ridder heeft nu ook een lans hoor!
Let ook op de leuke details, de echt brandende fakkels.
En die ophaalbrug....
Wat moet zoiets heerlijk zijn voor kleine jongetjes om mee te spelen.
Die van mij zijn te groot geworden maar vonden het wel mooi geworden.

En nu?
Val ik in een gat?
Heel even wel hoor.
Zat ik gisteravond met mijn armen over elkaar te skypen.
Dat was toch wel erg raar!
Heb je niks te doen? niks te breien, te borduren of te haken, dit kan niet hoor!
Gun je je spieren even rust is het weer niet goed :)

Maar wees gerust, ik ben natuurlijk nog met heel veel dingen bezig.
Verveling staat niet in mijn woordenboek!

                                                 groetjes Pauline





6 opmerkingen:

  1. amaai zeg , supermooi hoor .
    kan geloven dat het een hele klus was , chapeau !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtig kasteel! En toch... ik waag mij er ook niet aan, 't is aan mijn zoon ook niet meer besteed :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stiekem zouden jouw zoons er wel mee willen spelen? Die van mij vast ook hoor , ook al is die 20 ;-) Het kasteel is echt super! Super gedaan, wat een werk, maar dan heb je ook wel echt wat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergaaaafff geworden..petje af meis..wat een klus!!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oww wat een werk, maar dan heb je ook wat Schitterend !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowsie! Wat een superwerk!
    Niet alleen die lichtjes zijn superleuk, maar de ophaalbrug gaat echt!
    Geweldig is het!

    BeantwoordenVerwijderen