zaterdag 14 november 2015

Koala

Vandaag laat ik jullie lekker iets leuks zien!
Genoeg van alle narigheid in de wereld.
Eindelijk heb ik mijn koalabeer af!
Het patroon kreeg ik van de zomer van mijn lieve heksenvriendin Esther.
Zij weet dat ik dol ben op de patronen van Alan Dart.
Ik ben er toen vrij snel aan begonnen.
En alle onderdelen waren best snel gebreid...
Maar het afwerken he, dat duurde weer even.
Dat viel ook echt niet mee.
Het is een Engels patroon.
Qua breien geen probleem maar hoe je het nu uiteindelijk in elkaar moest zetten was een ander verhaal.
Ook geen foto's ter verduidelijking.
Dus toen maar de hele beschrijving losgelaten en de boel maar zonder handleiding genaaid.
Beetje puzzelen, beetje passen, beetje meten.
En naar de foto,s kijken van het beertje zelf.
Toen was ie zomaar in een avondje af!
Outback Ossie!
Mooi is hij he?
In zijn handjes en voetjes zitten pijpenragers zodat ze in alle standen gebogen kunnen worden en ook mooi stevig blijven.
Ik heb hem helemaal gebreid van acryl van de Wibra en wat pluisgaren van Zeeman.
De beer wordt gebreid met 2 naalden, dat is dus wel een hoop naaiwerk achteraf maar gaat wel sneller vind ik dan op een rondbreinaald.

                                                 groetjes Pauline

9 opmerkingen:

  1. Oooh wat een Lieverdje geworden.....Supermooii!! groetjesPetra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, mooi, maar... wat een klus! Al die teentjes! Knap gedaan!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhh, wat is die super leuk en lief! Echt een originele knuffel :-)
    Knap werk, Pauline!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superschattig istie geworden! Keilief! Maar echt wel een heel gepuzzel denk ik vooraleer hij in mekaar staat, maar wat een resultaat dan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is super!
    Zijn vestje vind ik helemaal cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij mooi geworden. Vooral dat vestje erbij. Super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww wat is die mooi geworden! Net als op het voorbeeld plaatje!! Geweldig! Knap gedaan met al die kleine onderdelen....dan is een aap breien toch heel wat makkelijker!

    BeantwoordenVerwijderen