zondag 1 november 2015

Lang geleden!

Long time ago....waren er eens 2 haakheksen...
Toen ze nog tijd hadden , hahaha!
Allebei druk,druk,druk tegenwoordig.
Met werken en de liefde en nog veel meer dingen.
Ondertussen wordt er wel van alles gehaakt en gebreid, dat gaat altijd door.

Vooral de apen en beren blijven zich vermenigvuldigen in een rap tempo!
En ook een jurkje is er gebreid om Jacoba aan te kleden.
De oranje aap is gebreid van wol die ik kreeg voor mijn verjaardag.
Het aapje komt van ver!
Rolde namelijk in Engeland van de pennen.
Over mijn reis naar Liverpool valt natuurlijk nog veel meer te vertellen maar dat bewaar ik voor een volgende keer!

                                                    groetjes Pauline




5 opmerkingen:

  1. Leuk om hier weer eens wat te zien :-)
    En nu is 't afwachten op meer verhalen en zo!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind de aapjes en de beren zo snoezig!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent duidelijk ook in de ban van "zij maakt het" patronen, net als ik, ze zijn super. Mijn volgende project wordt Jacobus, het beertje breide ik onlangs pas. Ze zijn geweldig! Hele mooie oranje wol kreeg je en het kleedje past Jacoba echt goed.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk zijn ze, vooral de beer. Waar zijn deze patronen te vinden?

    BeantwoordenVerwijderen