maandag 9 november 2015

Mini-truitje

Tijdens mijn vakantie heb ik niet stil gezeten.
Elke avond was ik wel aan het breien, haken of borduren.
Ik had er ook een blad gekregen dat al helemaal in kerstsfeer was.
Er zat een pakje bij met bolletjes wol dus ik kon direct aan de slag.
Zo breide ik dus dit mini-truitje voor in de kerstboom.
Al zou Barbie vast ook jaloers zijn op deze kersttrui!
In een charity-shop vond ik een boekje over afghans, natuurlijk ook erg leuk en voor de prijs hoefde ik het niet te laten...20 cent omgerekend!
Je kan op de foto ook nog net een kersttrui zien.
Lijkt me ook wel eens wat, zo'n trui breien!
Niks opgeprikt rondlopen met kerst maar heerlijk in een grappige trui!
Het is alleen dat de tijd me ontbreekt....en kerst alweer dichterbij is dan je denkt.

                                                     groetjes Pauline

3 opmerkingen:

  1. Ja kerst komt inderdaad al weer snel dichterbij....de tijd vliegt, vooral als je met leuke dingen bezig bent. Wat een schattig truitje heb je gebreid, dat moet nog een heel gepriegel zijn geweest, het verdient een ereplaatsje in de boom!
    En wat die kersttrui betreft.... die is leuk voor in een blokhut in de sneeuw :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk truitje voor in de boom :-)
    Al was de kerst nog ver weg, dan weet jij die alsnog vol te maken met handwerken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het zal nog sneller kerst zijn dan je denkt en om dan nu nog aan grote projecten te beginnen is gevaarlijk. Je kocht weer hele leuke boekjes en dat minitruitje kan binnenkort alvast in de kerstboom pronken!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen