dinsdag 3 november 2015

Minionmuts

Vandaag weer een kleintje blij gemaakt! :)
Vorige week kwam een klein ventje met zijn moeder mee naar de dagbesteding waar ik help.
In zijn handjes hield hij 2 popjes van de populaire minions.
Het is echt zo,n heerlijk, ondeugend jochie!
Ter plekke besloot ik een mooie minionmuts voor hem te maken.
Ik ben daar dol op, haken voor kinderen, dat weten jullie wel!
En een muts is snel gehaakt.
Het patroon is van  Sarah .
Via iemand anders heb ik de mooi verpakte muts laten bezorgen en het was een enorme verrassing :)
Helaas wilde de kleine man niet op de foto, griste de muts van tafel en verschanste zich op zijn kamer....
Haha, ik denk dat dat wel een goed teken is.

                                                   groetjes Pauline


5 opmerkingen:

  1. Jij bent echt de liefste heks die ik "ken", je staat werkelijk voor iedereen klaar en geeft wat je geven kunt; je bent een fantastisch mens met een gouden hart én gouden handen! Heel leuk en vooral lief gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, Angélique heeft gelijk: dit is weer een super lieve actie van deze haakheks!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke muts!
    Dat ventje zal er wel superblij met zijn.
    Wedden dat hij ze in zijn kamer snel heeft op gezet?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van je! Voor kinderen iets maken blijft leuk, zeker als ze er enthousiast over zijn als ze het krijgen. Knap van je!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen