maandag 16 november 2015

Oproepje en Sint en Piet

Elke dinsdag ben ik bezig met textiele werkvormen op een dagbesteding voor mensen met een verstandelijke beperking.
Onlangs introduceerde ik er het schoolweefraam.
En dat blijken ze prima te kunnen!
En zowaar, in het magazijn bleek er een weefgetouw staan te verstoffen.
Helaas uit elkaar gehaald en zonder beschrijving...
Daarom mijn vraag aan jullie: weet iemand hoe dit getouw gemonteerd moet worden en heeft iemand een beschrijving?
Ik kan het allicht proberen toch? Handwerksters genoeg onder ons!

Behalve met bolletjes wol spelen, teken ik ook graag en vind dat ook heel leuk om te doen.
Knippen doe ik eveneens met gemak.
Dus een versiering voor het lokaal maken doe ik dan ook graag!
Dan ben ik helemaal in mijn element hoor :)
Uit het blote hoofdje:




                                                               groetjes Pauline


5 opmerkingen:

  1. Hey pauline,

    Wat leuk zo samen weven!
    misschien kan je in deze weef groepen deze vraag stellen: https://www.facebook.com/groups/dutchinkleweavers/?fref=ts en deze: https://www.facebook.com/WeefkringDrachten/?fref=ts

    Succes! Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, met je weefvraag kan ik je echt niet helpen, maar ik vind het wel geweldig dat je dit wilt gaan proberen met de mensen. (En dan mag jij zeker straks van al die geweven lapjes etuitjes en tasjes maken :-) )
    Sint en Piet zijn mooi geworden, knap werk! Je bent ook echt een creabea, van alle markten thuis he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vondst in jullie magazijn!
    Hopelijk krijg je het weer in elkaar.
    Je sint en piet zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van weefgetouwen ken ik niks, maar je deed een leuke ontdekking, als je hem nu nog in elkaar krijgt kan je starten. Je piet en sint zijn echt geweldig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. creabea....je gaat het vast ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen