dinsdag 10 november 2015

Poncho of tafelkleed!

Mannen.....je kan niet zonder, maar af en toe!
Haha.
Laat ik enthousiast via Skype mijn poncho in wording zien zegt ie ( mijn vriend) : mooi hoor, maar wat is het?
Een poncho, je weet wel zo'n ding dat je over je hoofd aan doet, antwoordde ik.
Zegt hij: Je gaat toch niet met een tafelkleed rondlopen???
Aaaaaa!
Grrrr!
Dan maar niet....
Oudste zoon vond me er al te oud voor.Dan lijk je wel een kind....
Ook nog eens.
Zeg ik dat ik hem misschien wel verkoop, zegt mijn vriend: Wie koopt er nu zoiets?
En o ja, ik mag hem best aantrekken hoor, natuurlijk....dat moet ik zelf weten...maar dan loopt ie niet naast me!
Vreselijk he?
Wat moet ik met die kerels???!!

Nou ja, hoe dan ook, ik vind de poncho wel leuk geworden :)
Het is een patroon uit een oude Sandra.
En jaaaa, inderdaad voor meisjes.
En nee, ik ga hem niet zelf dragen en dus is hij te koop.
Bij interesse kan je een mailtje sturen :)
Het is een gewone damesmaat, M/L
Gehaakt met naald 6.
De kleur is niet helemaal goed te zien op de foto maar is een soort jeansblauw.

                                                 Groetjes Pauline



9 opmerkingen:

  1. Wel herkenbaar, zulke opmerkingen van de mannen in je leven...
    Succes met de verkoop!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ook ik begrijp je helemaal! Mannen kunnen nog zó creatief zijn, maar van handwerken en kleding hebben ze (de meeste) geen verstand...
    Toevallig zag ik vanmorgen een oudere vrouw met een poncho lopen en in vond het zo leuk staan! Dus watmij betreft, kan je er rustig mee over straat hoor (al begrijp ik wel dat na die mannenopmerkingen de lol er een beetje van af is...:-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, dit is wel heel herkenbaar en waarom laten we ons dan altijd weer beïnvloeden door hun mening? Misschien kom je wel iemand tegen als je hem draagt die hem superleuk vindt en meteen heb je een ander gevoel erover. Nu ja, iemand zal er wel zin in hebben om hem te kopen en te dragen. Succes met de verkoop.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi, niet zo lang geleden heb ik nét hetzelfde voorgehad ( en er een blogpost over geschreven ). Alsof een poncho op een tafelkleed lijkt!! GRRRR :-)
    Trek toch maar aan, je zult veel complimentjes krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, gelukkig is je vriend vaker wel attent en enthousiast dan niet ;-)
    Misschien moet hij het eerst bij je aan zien? Je bent in ieder geval lekker bezig geweest. En mocht je je toch nog ooit eens gaan vervelen: er loopt bij mij een leuke give away waarmee je een patroon kunt winnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is het hoor! :) Ik lach er ook om hoor.Het is een echte man en ook nog eens eentje die zegt wat ie vind.

      Verwijderen
  6. Hahahaha!!!
    Ik heb er ook zo'n thuis rondlopen.
    Je bent zeker niet alleen.
    Weten ze dan niet dat poncho's weer helemaal in zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dat weten ze niet, hahaha en begrijpen zullen ze het al helemaal niet :)

      Verwijderen
  7. Heel herkenbaar hoor..hier thuis loopt er ook zo'n wezen rond die van Mars komt ha ha ha..ik vind het wel mooi geworden..gewoon dragen als je mannetje er niet is!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen