woensdag 18 november 2015

Ridder te paard

Het kasteel vordert aardig, maar wat een werk!
Ik hoop echt dat ik het volgende week kan laten zien.
In ieder geval heb ik nu wel de ridder klaar die op het paard hoort.
Nu nog een lans voor in zijn knuisten!
Tja, daar komt lijm aan te pas...vieze handjes....jak.

Miesje helpt zo tussendoor ook mee.
Voornamelijk met in de weg zitten.
En een rondje of vierkantje?
Daar moet je natuurlijk middenin gaan zitten, waar is het anders voor?




                                                       groetjes Pauline


6 opmerkingen:

  1. Wat is je ridder Prachtig geworden...en dat gesmeer met lijm ben ik ook nooit zo kapot van..ik denk dat Miesje de kneepjes van het vak wil leren ha ha ha..groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige ridder op een wit paard.
    Welke prinses gaat die wakker kussen?
    Ben beneiuwd naar je kasteel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een knappe ridder te paard heb je gemaakt zeg! Die zal echt wel perfect passen in je kasteel, nu nog de lans en klaar is kees! Misschien kan je Miesje hem laten vastplakken??? Ze wil toch graag helpen ;-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden, het paard en ridder! Knap hoor dat gepriegel! Ben jij uitermate goed in! Succes met je kasteel en Miesje....wees blij dat het geen Floki isss hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen