dinsdag 24 november 2015

Sloffen

Tja, ik moest natuurlijk wel iets haken uit mijn Engelse boek he?
En met dit koude weer zijn een extra paar sloffen nooit weg.
Ook heerlijk voor in bed...ssssstttt.....niet verklappen.....want dit is zo NIET sexy natuurlijk....hahaha.
De sloffen had ik binnen een week gehaakt.
Bolletje acryl, naald 4,5 en hupsakee.
Mmm, helemaal tevreden ben ik helaas toch niet.
Om de een of andere vreemde reden heb ik een grote en een kleine slof...
Misschien per ongeluk van haaknaald verwisseld?
Zal ook niet voor het eerst zijn.
Nou ja, ik haakte maar wat extra bij de boord zodat het wat beter aansloot.
Dan slippen ze ook niet zo snel uit.
En warm zijn ze in ieder geval wel :)
Beetje vierkant zijn ze ook.
Terwijl ik keurige smalle voeten heb...en geen gekke tenen of zo.
Ik houd dus ruimte over.
Sloffen dus.
Voor warme voeten.
Met een paar leuke bloemetjes er op.
Ik kan ook altijd nog het boek de schuld geven....haha.

                                           groetjes Pauline

2 opmerkingen:

  1. Wat heb jij een kleine voetjes :-)
    Ik vind ze wel heel leuk geworden zo met het aparte model, het grappige randje en de fleurige bloemetjes er op. Zonde om ze in bed te dragen!
    Ga je nog een tweede paar maken?
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje, lief bloemetje, maar het model is inderdaad wat vierkant. Maar het is vooral jammer dat de ene veel groter is dan de ander (en sorry, maar dat kan toch ech niet aan het boek liggen :p).
    Bedsokken heb ik ook hoor, voor als ik alleen lig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen