donderdag 19 november 2015

Weer een aap

Om gek van te worden toch?
Alweer een aap!
En werkelijk, ik heb geen idee waarom ze nou zo geweldig zijn om te breien.
Volgens mij zit er toverpoeder aan het patroon.
Je moet wel apen breien, je kan er gewoon nooit meer mee stoppen!
Van elke soort wol is het leuk om te zien hoe ze worden.
Maar wat ik er nu eigenlijk mee moet????
Verkopen is niet toegestaan.....
Raar maar waar.
Ik kan natuurlijk gewoon doorgaan...het hele jaar apen blijven breien.
En die dan volgend jaar uit gaan delen op de dagbesteding :)
Nog niet eens zo'n slecht idee, haha.
Ik zie wel wat ik er mee ga doen, zal vanzelf wel goed komen.
Voorlopig eens kijken of het me lukt om wat anders te gaan breien...een beer bijvoorbeeld...aaaargh!

                                                groetjes Pauline



6 opmerkingen:

  1. Blijven knap om te zien. En wie zo'n scheetje in ontvangst mag nemen gaat een gat in de lucht springen :-)
    Fijne avond, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is hier sprake van een verslaving ;-)
    Al snap ik het wel, want wat zijn ze leuk!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahahaahah je was gewaarschuwdddddd!
    Ook deze is weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik krijg beeld van een kerstboom waar allerlei apenkoppen door de takken steken, haha!
    Maar ja, je maakt ze ook wel heel erg mooi, super leuk, dus iedere keer dat je zo'n leuk koppie ziet denk je: "vooruitt dan maar, nog ééntje, maar dat is echt de laatste" en voor je het weet wordt je huis overgenomen door apen XD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohohoh, zou ik dan wel beginnen aan mijn eerste Jacobus??? Ik ga er nog eens diep over nadenken, want als dit het resultaat is en ik ook besmet wordt met het virus heb ik wel een probleem.... anders misschien toch maar een ander patroon van Anita kiezen.... of toch maar de aap doen??? Moeilijk, hij is wel keilief en cadeau doe kan toch altijd ;-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Magneetjes in de handen maken en dan om je gordijnen hangen. Leuke en creatieve manier om je gordijnen bij elkaar te houden ;) Ze zijn erg leuk ja!

    BeantwoordenVerwijderen