woensdag 16 december 2015

Blond Amsterdam

Hier heb ik eigenlijk helemaal niks mee...met dat Blond Amsterdam gedoe...Dat schreeuwerige serviesgoed
met belachelijk hoge prijzen. En dan die naam...nee, geef mij maar Rotterdam :)
Maar ja...de dochter van mijn vriend was pas jarig en zij vindt het geweldig.
Dus wat doe je dan...dan bedenk je dus iets dat bij haar past he.
Zo haakte ik een popje dat ik er wel op vond lijken, als sleutelhanger.
En haakte ik een gebakje om een spanen doosje.Dat doosje heb ik gevuld met bonbons en er nog een klein cadeautje bij gedaan ( 2 flesjes nagellak)
Nu hopen dat ze het zal waarderen!

                                                   groetjes Pauline


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk cadeautje! Ik denk wel dat dat in de smaak valt bij een "Blond-Amsterdam-fan" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vast wel! Ontzettend leuk gemaakt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen