woensdag 2 december 2015

Een heks

Natuurlijk is halloween al lang voorbij.
Maar op dit blog kan een heks natuurlijk altijd :)
Ik haakte dit heksje naar een patroontje dat ik op Ravelry vond.
Eigenlijk had ik allerlei plannen voor Halloween, maar zoals wel vaker voorkomt kwam daar uiteindelijk niks van.
Ik heb op die avond wel mijn heksenneus buiten de deur gestoken en snoepzakjes uitgedeeld aan een spaarzaam aantal kindertjes.
Verdorie, kan je eens echt hekserig zijn woon je in zo'n saaie buurt!
                                                           groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Dit heksje voelt zich vast thuis bij jou :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje, al kan ik haar niet helemaal goed zien want de foto is wat donker. Maar de liefste heks, dat blijf jij, daar ben ik echt van overtuigd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig heksje geworden...jammer..want jij zit altijd vol ideeen..kun je beter in mijn buurt gaan wonen..we wonen vlakbij een winkelcenrtum..nooit saai..meer avonturen ha ha ha..groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt een dotje geworden en helemaal typisch voor je blognaam.
    Spijtig dat je buurt zo saai is.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor zover heksen lievertjes kunnen zijn, is dit wel een dotje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor zover heksen lievertjes kunnen zijn, is dit wel een dotje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen