zondag 6 december 2015

Mandje

Natuurlijk had ik bij het begin moeten beginnen he?
En dat is de picknickmand!
Hier is hij nog helemaal leeg.
Ik haakte het naar DIT patroon.
Eenvoudig maar goed.
De zijkanten heb ik verstevigd met karton en in het handvat zit een stuk coaxkabel zodat het mooi blijft staan.
Het mandje bekleedde ik met een schattig stofje.
Inmiddels is het mandje dus lekker gevuld met zachte etenswaar.
Zoals dus de tompouce en de rookworst.

                                                    groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Wat is dit een Superleuk mandje geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk project! Maar uhm.... is dat mandje niet wat klein? Als jij eenmaal begint weet je vast niet meer te stoppen met leuke lekkernijen te haken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die truc van die coax kabel kende ik nog niet, bedankt!
    En mmmmh, krijg er al honger van terwijl je nog maar aan het opsommen bent ;-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig mandje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een leuk mandje!
    Zou ook prachtig staan op de ontbijttafel met lekkere warm van de bakker pistolets in!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk mandje en je hebt al 2 lekkere dingen gehaakt om ze mee te vullen, zal er nog meer volgen? want met dit alleen is de mand nog niet vol, je hebt nog wat werk vrees ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen