zondag 13 december 2015

Zany zebra

Tussen het lekkers door heb ik ook nog een zebra gebreid.
Geen moeilijk patroontje.
En als je alles direct in elkaar zet ben je eigenlijk ook zo klaar.
Ik heb nog geen bedoeling met de zebra, vond het gewoon een leuke knuffel.
Dat is vaak zo, ik haak en brei gewoon dingen die ik zelf leuk vind en kijk naderhand wel wat ik er mee doe.
Gevolg is wel dat ik met gemak een kraam kan vullen...
Het duurt ook altijd even voor ik afstand kan doen van iets dat ik gemaakt heb.
Daar gaan gerust jaren over heen, haha.
Maar nu puil ik toch wel mijn hobbyhokje uit onderhand...

                                              groetjes Pauline


1 opmerking:

  1. Hij is wel heel leuk, die Zebra! Wel herkenbaar wat je vertelt over dingen maken die je leuk vindt... Ik heb ook een hele volle hobbykamer!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen