dinsdag 26 januari 2016

De B van...

Bever!
Wat een super leuke muts!
Ook al heb ik er niemand voor, ik wilde hem toch maken.
In een dagje gedaan.
Zo jammer dat het in de tijd dat mijn kinderen klein waren niet hip was, zelfgehaakte gekke mutsen...
Al halen mijn jongens hier heel erg opgelucht adem...hahaha.
Ze keken me aan alsof ik een slok op had toen ik met deze bever op mijn hoofd door de kamer huppelde.
Hebben jullie die staart ook gezien??
Knap bedacht hoor!
En nu op naar de C !
Het patroon van de muts vind je HIER
De muts is er in 3 maten en in het Nederlands.




                                                          groetjes Pauline



7 opmerkingen:

  1. Hij is super goed gelukt! En je kan je mutsen altijd schenken aan een goed doel (kindjes met kanker of kinderen die leven in armoede in NL).
    Leuk dat je mijn challenge mee doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super goed gelukt! En je kan je mutsen altijd schenken aan een goed doel (kindjes met kanker of kinderen die leven in armoede in NL).
    Leuk dat je mijn challenge mee doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is inderdaad weer super leuk bedacht!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super muts!
    Maar toch had ik liever een foto gezien met jezelf en de muts ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk!!! Ben het eens met Tania....had ook liever foto van jou met muts hahahaaha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig, superleuk bedacht, hij gelijkt er sprekend op! Benieuwd wat C zal worden.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen