woensdag 27 januari 2016

De C van....

Cow!
Engelse koe dus.
Ik moest gelijk lachen toen ik deze grappige tas voorbij zag komen op Ravelry.
Hoe verzin je het!
Door deze uiers ben ik aan de challenge begonnen want dit heb ik namelijk het eerst gehaakt.
Maar inmiddels ben ik dus ingelopen.
En zo is er van verveling geen sprake meer :)
De vlekken heb ik van vilt geknipt en met naaigaren opgenaaid.
De hengsels zijn gevlochten.
Je vindt het patroon HIER

                                               Groetjes Pauline




7 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi gespreksonderwerp, ik denk dat je niet meer rustig over straat kunt :-) Leuk!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik had de ontwerpen al gezien :-)
    Erg grappig bedacht, al zie ik mezelf er nog niet mee lopen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, soms maak je toch wel heel maffe creaties! (Positief bedoeld hoor ;-) ) Hoe komt iemand er op om zoiets te ontwerpen? Waar ga je het voor gebruiken? Om pakken melk en kaas te kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee! Haha, nee geen idee eigenlijk, was gewoon voor de lol.

      Verwijderen
    2. De uiertas heb ik eigenlijk ontworpen voor als accessoire tijdens carnaval :D Haha!

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  4. Hahaha!!!!
    Het wordt steeds grappiger, dat alfabet.
    Ben al benieuwd naar de D!

    BeantwoordenVerwijderen