donderdag 28 januari 2016

De D van...

Dog, oftewel hond, oftewel Poedel!
Een rose poedel nog wel.
Toen ik met deze maffe pantoffels door de kamer huppelde werd er toch echt aan mijn verstand getwijfeld...
Tja, niks aan te doen jongens :)
Ik haakte deze sloffen in maat 36.
Het oorspronkelijke patroon is voor een kindervoetje.
Haha, ik hoefde maar 2 toeren aan te passen.
Ze zitten heerlijk en passen perfect!
Een goed patroon dus weer van Saskia 
En die lussensteek is echt niet moeilijk hoor!
Bovendien kan je het ook nog bekijken op een video.
Het is wel even wat werk maar geeft toch een leuk effect.


Ik ben ondertussen fan van haar geworden want alle patronen zijn zo leuk en haken heerlijk weg.
Jullie snappen het al...ook al laat deel 5 nog even op zich wachten, ik haak vrolijk verder!

                                                  groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Whaha, gelukkig voor de jongens loop je er alleen binnenshuis mee, maar daar zijn ze ook wel heel erg leuk, als warme sloffen :-) Ik ben heeeeel benieuwd wat er volgt :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaaf geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan geloven dat je raar bekeken werd door de jongens, dat zou hier ook zo zijn, maar je sloffen zijn keileuk, ze gelijken echt op poedels. Benieuwd naar deel 5.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen